Horas Horas Horas

1 juni 2016 - Samosir, Indonesië

Hier was ik weer.. iets later dan gepland maar Hallo!:)

Afgelopen week niet echt veel spectaculairs beleeft, het was voornamelijk een rustig weekje. Hele week bij mr. Gurning gezeten en donderdag avond werden we zelfs uitgenodigd om bij hem een hapje te eten en jungle juiche te drinken. (Jungle Juiche ook wel toeak is soort van wijn met melk.) Dat smaakte allemaal prima.

Helaas kon ik de volgende ochtend daar nog goed van mee genieten.. en nee had geen kater maar was getrouwd met de WC.. dus denk dat het hapje eten niet echt bepaald goed gevallen is.. Dus vrijdag maar rustig aangedaan en weer richting TukTuk gegaan.

Zaterdag ging het al iets beter dus heb ik samen met een mede studente een scootertje gehuurd en zijn we even lekker aan het winkelen geweest! & toen was het zondag… ik weet niet wat er aan de hand was met mijn lichaam maar het kwam van onderen en van boven alles wat ik at en dronk kwam er gelijk ook weer uit. Met spierpijn hoofdpijn alles erop en eraan.

Dus Nanda informeren wat het kon zijn. (de bazin van tuktuk timbul waar we weekends verblijven.) Die kon er weinig uit halen wat het ongeveer kon zijn, dus de dokter die mij (2 weken geleden) ook geholpen heeft advies gevraagd. De dokter maakte zich vrijwel zorgen en wou dat ik (alweer) een bloedtest deed. De mede studente van mij was ook totaal niet fit en de dokter wou ook dat zei ook een bloedtest deed. Dus zijn we op zondag!!!! Weer naar het ziekenhuis gegaan dat vanaf hier 40 km verder op is. En aangezien dat de wegen hier bagger zijn hebben er een dik anderhalf uur voor aan het rijden geweest. Maar dus de bloedtest gedaan de mede studente had een infectie die niet meer te onderzoeken was wat voor infectie het was.. en ik had niks. Maar had zwaar de vermoeden dat ik voedselvergiftiging heb/had maar daar kreeg ik geen duidelijk antwoord van de dokter. Beiden hebben we nu medicijnen gekregen en we moeten rust nemen van de dokter. Dus ja daar zit je dan weer.. Dus vanaf zondag tot en met gisteren non stop op bed en wc gezeten..! Nu weer wat rustig aan opbouwen..

Soms zit het je het mee en soms zit je het ook een beetje heeel heeel heeel erg tegen!:P

Deze week dus (weer) rustig aan doen...

Dus hopelijk voor jullie en voor mij dat ik volgende week weer wat meer te vertellen heb!

Groetjes Groetjes

1. Janine:
    1 juni 2016
    Hoi Renske,
    Wat een gedoe zeg! Voel je je nu al weer wat beter? Hopelijk wel!
    Beterschap en dikke tut van ons!
    Groetjes Janine
  2. Corine:
    2 juni 2016
    Heej Renske,
    Leuk hoor om te lezen wat je daar allemaal meemaakt. Wel jammer dat je weer ziek bent. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Beterschap. Groetjes, Corine