Over een weekje

15 april 2016

Over een weekje vertrek ik dan samen met 8 andere studenten naar Sumatra.. We hebben met de groep afgesproken om 14.00 bij de meetingpoint op Schiphol te verzamelen, dat we dan met ons allen kunnen inchecken en kunnen vertrekken.

De bedoeling is als we landen in Medan dat we naar een guasthouse gaan om daar het weekend te overnachten en wat van de hoofdstad kunnen zien! 's Maandags is de bedoeling dat we met een busje gedurende 6 uren naar Samosir gaan. Op Samosir zitten wij de rest van de gedurende stage.

Hopelijk kan ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van mijn avontuur op Sumatra/Samosir!:)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Athe en Klaziena:
    15 april 2016
    Top dat je een reisblog gaat bij houden. Veel plezier
  2. Marcel lijzenga:
    Ben benieuwd.. Have fun
  3. Judy van der Meulen:
    15 april 2016
    Safe travels, Renske. Will enjoy hearing about your experiences there!
  4. Immy:
    Leuk Renske veel plezier
  5. Reina:
    19 april 2016
    Albert en ik wensen je een hele leuke stage toe. Ben heel benieuwd naar je verhalen.
  6. Janine:
    19 april 2016
    Lieve Renske, een goede reis en heel veel plezier daar! Geniet ervan! Deze unieke kans pakken ze je nooit meer af! Fijn dat we je belevenissen via je blog kunnen volgen! Ben benieuwd wat je zoal zult meemaken! Zet um op! En in ieder geval; tot over 2 maanden!
    Groetjes van ons!
  7. Marina:
    19 april 2016
    Stoer hoor, heel veel succes en plezier!
  8. Janita:
    19 april 2016
    Hallo Renske, een prachtige reis gewenst en geniet van je stage.
  9. Klaas en Janet:
    19 april 2016
    Heel veel plezier en maak er een mooie tijd van. Liefs van ons
  10. Geert van der Meulen:
    Renske,
    Een mooie reis gewenst en blog maar veel. Vast genoeg te beleven daar.

Met vriendelijke groet,

Geert
  11. Elli:
    24 april 2016
    Heeeeeeeel erg cool dat je daar nu echt naartoe gegaan bent! Natuurlijk een spannend avontuur dus hou ons op de hoogte! Geniet !

Viel spass !!!