Op naar Sumatra!

25 april 2016 - Samosir, Indonesië

Na een gedurende reis van onder nabij de dik 24 uur met auto, vliegtuig, bus en benenwagen waren we eindelijk te plek bij guesthouse Jimmy in Medan. Hier werden we hartelijk ontvangen al was de datums niet goed door gegeven waardoor de kamers en badkamer niet echt bepaald schoon is, en met schoon bedoel ik eigenlijk gewoon smerig. Dus ier hebben we twee nachten aan het slapen geweest, niet bepaald schoon en netjes maar vooruit we hadden slaap plek met de kakkerlakken!:)

In Medan zijn we naar een moskee, een tempel en een winkelcentrum geweest met een bedjag. (Dit is een moter/ brommer met daarnaast een karretje waar je in kunt zitten.) Wat een super handige en leuke uitvinding! Bij de moskee wou praktisch iedereen met ons op de foto en in de bedjag zit alle mensen ons aan te staren, het is (nog) niet irritant want ze vragen het wel beleefd.

Vanmorgen vroeg zijn we vertrokken richting Samosir door de palmboom plantages, rubberboom plantages en vele rijstvelden schiterrend om te zien. Rond een uur of 5 waren we bij de veerpont die ons naar Tuk Tuk TImbul bracht. Rond een uurtje of 7 waren we dan eindelijk op onze ‘bestemming’.

Helaas hebben we van onze bestemming nog weinig kunnen kijken omdat we hier aankwamen, maar wat ik gezien en gehoord heb moet het wel goed komen! Zoals nu zit ik op het balkonnetje van ons huisje met op de achtergrond krekels en het klotsen van het water tegen de steigers aan .

Morgenvroeg vertrekken wij met de groep richting de dierentuin waar een groot gedeelte van onze groep stage zal lopen, hoe het nu lijkt kijken wij donderdag bij onze stage bedrijf bij mr. Guring.

Sorry alvast voor de spellingsfouten! Maar daar lezen jullie maar even overheen!;p & hopelijk kan ik de blog wat goed bijhouden i.v.m. de slechte internet die wij hier bij tuk tuk timbul hebben!

1. Athe en Klaziena:
    25 april 2016
    mooi, lekker genieten
  2. Pake en beppe:
    26 april 2016
    genytsje mar lekker en oant hjerren
  3. Pake en beppe v.d.veen:
    26 april 2016
    geniet , leuke foto"s belevenis, mooie blonde meisjes